Aftellen en voorpret! - Reisverslag uit Domburg, Nederland van Mineke Minderhoud - WaarBenJij.nu Aftellen en voorpret! - Reisverslag uit Domburg, Nederland van Mineke Minderhoud - WaarBenJij.nu

Aftellen en voorpret!

Door: Mineke

Blijf op de hoogte en volg Mineke

20 Oktober 2017 | Nederland, Domburg

Als kind zag ik voor het eerst een globe in één van de eerste aardrijkskundelessen. En stilletjes bedacht ik hoe je kunt vertrekken, en dan alsmaar door kunt reizen en hoe je dan vanzelf weer thuis komt. Toen heb ik me voorgenomen dat een keer te doen. Vaak bedacht hoe dat zou kunnen, en steeds de vraag: wanneer? Nu dus mensen, NU!

Inmiddels nog maar een paar dagen te gaan in de voorbereidingen... telefoons checken, bankzaken regelen, tickets, visa... nog een check up bij de tandarts, nog even naar de kapper... dagje met m'n lieve kinderen, dag zeggen tegen lieve vriendinnen en vrienden... met kopjes thee en koffie, nog eens een lunch, even een traan, de liefste cadeautjes en verrassingen...

Na de mooie warme dagen slaat nu de regen tegen het raam en vanavond gaat de verwarming aan.
Koffer voor de dag gehaald en af en toe er weer wat in stoppen.
Lijstjes afvinken, nadenken, twijfelen over iets... moet dat nou mee of niet... de zware lonely planet gidsen: meenemen of toch thuis laten.

Wat een leven! Zo dankbaar dat ik dit kan gaan doen.
Mijn eerste bestemming is Bali, het geliefde eiland. Wat heb ik er zin in, en ik kijk uit naar de mensen die daar mijn gasten zullen zijn tijdens "In Balans op Bali" 8-daagse Individuele Retreats tot in december.

• 20 Oktober 2017 - 21:33

Gerd Dierckx:

Mineke ,

Spreid je vleugels en geniet met volle teugen van je reis . Wij kijken een beetje mee over jè schouder via jouw blog . Natuurlijk hopen we jou terug te zien en te voelen als de lente weer in ( zee) land is .

Lieve groet.
    Gerd en Pieter

• 20 Oktober 2017 - 21:36

Pieter Maarten Bouman:

Hoi Mineke, leuk idee om zo op reis te gaan verbonden te blijven. Lieve groet, Pieter en Gerd

• 20 Oktober 2017 - 21:58

Mathea :

Oooooo Mineke wat reis ik met je mee. Ik hoop en wens dat al je wensen voor deze wereldreis uit mogen komen. Wij zeggen “Heb een behouden vaart”. Kom over een hele pooooooos gezond weer thuis. Warme harte groet en een

• 20 Oktober 2017 - 22:01

Mathea:

• 20 Oktober 2017 - 22:24

Marijke Van Der Wouden:

Lieve Mineke, geniet ze! En zo mooi dat we mee mogen en kunnen genieten! Lieve en kleurige groeten van Marijke

• 21 Oktober 2017 - 08:03

Christel:

Wat een geweldig avontuur! Geniet ervan. Ik ga zeker je verhalen lezen. Groetjes, Christel

• 21 Oktober 2017 - 14:37

Hedwig Van Herwaarden:

Lieve Mineke, waar je je ook bevindt op deze 'lonely' planet, je hebt veel volgers, dus bent nooit alleen!
    Prachtig dat je uitvoering geeft aan een 'stille' kinderwens, als je die vooraan zet ga je (jij!) het dus gewoon doen! Ik ben blij voor jou! En ga je volgen.
    En met 'ons' lezers wordt je hopelijk ook gevolgd door alle beschermengelen en reisgoden die er bestaan.
    Alexander en Albert: sterkte, het wordt snel weer lente! Bonne chance avec confiance X Hedwig

• 21 Oktober 2017 - 17:47

Corry:

Lieve Mineke, wat een fantastisch plan, jouw reis. Ik ga je met veel plezier volgen. En hoop he volgend jaar weer eens te ontmoeten in Domburg. Liefs, Corry

• 21 Oktober 2017 - 20:19

Susanne :

Lieve Mineke, heel hel mooie reis gewenst. Wat geweldig dat je zoiets gaat doen, wat je ooit al bedacht!
    liefs Susanne

• 22 Oktober 2017 - 11:07

Joan:

Wat een mooie reis, in de breedste zin van het woord! Geniet met volle teugen.. ik doe met je mee :-)
    Liefs, Joan

• 22 Oktober 2017 - 12:58

Freek Halmingh:

Lieve Mineke, wat geweldig dat je je droom nu waar gaat maken en dat je ons daarin laat mee beleven! Ik wens je een voorspoedige en veilige reis. Geniet ervan!

• 22 Oktober 2017 - 21:49

Karin:

Lieve Mineke , wat geweldig dat je nu gaat doen waar je als kind al van droomde.!!Ik wens je een hele mooie inspirerende reis. Leuk om je op deze manier te kunnen volgen . Jammer dat we geen tijd meer hadden om elkaar nog te spreken en gedag te zeggen. Volgend jaar hebben we elkaar vast heel veelt e vertellen . Dikke knuffel en doe iedereen in de villa op Bali de groeten .
    Goede reis Liefs Karin

• 25 Oktober 2017 - 08:41

Jacqueline:

Geweldig Mineke! Wat een super tof idee. Ik vlieg en reis met je mee. Ik heb altijd genoten van jouw schrijfsels op eerdere reizen, dus dit wordt weer zo'n geweldige beschrijving waar ik met volle teugen van zal genieten. Ik wens je super veel plezier toe. Geniet er met volle teugen van!
    tot volgend jaar, liefs Jacqueline

• 27 Oktober 2017 - 09:51

Edo:

Ik wens je een heel fijne tijd met veel prachtige ervaringen! Ik zal met plezier je belevenissen volgen en misschien wel familieleden op je foto's tegenkomen :-)