Reis rond de wereld, te beginnen naar Bali! - Reisverslagen van Mineke Minderhoud - WaarBenJij.nu Reis rond de wereld, te beginnen naar Bali! - Reisverslagen van Mineke Minderhoud - WaarBenJij.nu

Reis rond de wereld, te beginnen naar Bali!

Als kind zag ik voor het eerst een globe in één van de eerste aardrijkskundelessen. En stilletjes bedacht ik hoe je kunt vertrekken, en alsmaar doorreist en dan vanzelf weer thuis komt. Toen heb ik me voorgenomen dat een keer te doen. Vaak bedacht hoe dat zou kunnen, en steeds de vraag: wanneer? Nu dus mensen, NU!

22 Maart 2018

11 Februari 2018

Curaçao 4 - Carnaval - Grande Marcha
Mineke

Met twee benen in het hier en nu, altijd op zoek naar hoe het ook nog kan. Een scherp en helder gevoel voor wezenlijke vernieuwingen, op koers naar wat er werkelijk toe doet. Met hart en ziel en zaligheid moeder van twee prachtige zonen. Met hart en ziel begeleider van mensen die zich verder willen ontwikkelen en een volgende stap willen zetten. Vaak te vinden in Middelburg, een lief stadje! En in München, stad voor wie op zoek is naar vernieuwende projecten en inzichten. Zonaanbidder, en ook graag in de Oostenrijkse sneeuw op de skies. Veel op reis, letterlijk en figuurlijk, want ook dromen zijn er om te verwezenlijken. Regelmatig mijmerend te vinden langs de vloedlijn, kenner van eb en vloed in veel opzichten. Levensgenieter, zowel op verre reizen als bij dat bakje koffie thuis of bij De Vriendschap in Middelburg met jou en vele anderen. Ietwat filosofische inslag, speurend naar diepere lagen van wat ons bezig houdt.